Komunikat startowy

Komunikat startowyKOMUNIKAT STARTOWY

W bazie na hali gimnastycznej w miejscach, gdzie nie jest wyłożona mata ochronna – czyli w tzw. strefie noclegowo-wypoczynkowej obowiązuje

ZAMIENNE OBUWIE !!!

Prosimy zapoznać się z oświadczeniem dostępnym w plikach do pobrania, aby usprawnić pracę sekretariatu.

Karty startowe są wydawane w sekretariacie.

Start i meta wszystkich tras w bazie (oprócz startu trasy BT- wyjazd autobusem)

Osoby, które opłaciły wpisowe ale nie są na liście potwierdzone prosimy  o zabranie dowodu wpłaty.

Istnieje możliwość noclegu na sali gimnastycznej z pt na sb.

Karty dla tras rowerowych są zalaminowane.

Na wyraźną prośbę właściciela hali sportowej rowerzyści proszenie są o nietrzymanie rowerów na korytarzu, gdyż tamtejsze ściany są świeżo malowane.

 

HARMONOGRAM ZAWODÓW:

30.09.2017 sobota

07.00 – Przyjmowanie uczestników w bazie zawodów (otwarcie sekretariatu)

08.00 – Minuta „0” trasy TT turystycznej

08.50 – Odprawa trasy R100

09.00 – Start masowy trasy rowerowej R100

09.00 –  Minuta „0” trasy MT mało trudnej

09.50 – Odprawa trasy R30 i R60

10.00 – Start masowy tras rowerowych R30 i R60

10.00 – Minuta „0” trasy TF familijnej

15.00 – Meta trasy R30

15.00 – wydawanie obiadu

16.00 –  Meta trasy R60

17.00 – Meta trasy R100

18.00 – Przyjmowanie uczestników tras nocnych

18.30 – Zakończenie, nagrodzenie zwycięzców tras dziennych

20.00 – Wyjazd autobusem na start trasy nocnej BT

20.30 – Minuta „0” trasy BT

20.30 – Minuta „0” trasy MT – START z BAZY

 

01.10.2017 niedziela

06.30 – Zamknięcie mety tras nocnych

08.00 – Zakończenie, nagrodzenie zwycięzców tras nocnych MT i BT

 

POCZĘSTUNEK

Od godziny 15.00 będzie wydawany posiłek – bigos

Na starcie uczestnicy otrzymują baton

Na terenie bazy będzie dostępny FOOD TRUCK odpłatnie serwujący pyszne zapiekanki, kebaby i inne fast foody

Będzie także możliwość kupienia domowych ciast od Pań  z koła gospodyń

W trakcie trwania imprezy będzie dostępny wrzątek, kawa, herbata i in.

 

Parametry tras MnO / RJnO

TF 8: familijna

  • długość trasy – 8 km (w linii prostej między punktami)
  • punktów kontrolnych – 13
  • kolejność potwierdzeń: obowiązkowa
  • skala – 1: 12 500
  • limit czasu – 240 minut + 60 minut limitu spóźnień
  • MOS – 250 metrów
  • kolorowa mapa
  • aktualność map – lata 60te XX wieku

MT 12 dzienna: mało trudna

  • długość trasy – 13 km (w linii prostej między punktami)
  • punktów kontrolnych – 15
  • kolejność potwierdzeń: dowolna
  • skala – 1:25 000
  • limit czasu – 300 minut + 70 minut limitu spóźnień
  • MOS – 250 metrów
  • kolorowa mapa
  • aktualność map – lata 60te XX wieku

TT 20: turystyczna

  • długość trasy – 20 km (w linii prostej między punktami)
  • punktów kontrolnych – 23
  • kolejność potwierdzeń: dowolna
  • skala – 1:25 000
  • limit czasu – 390 minut + 90 minut limitu spóźnień
  • MOS – 250 metrów
  • mapa czarno-biała
  • aktualność map – lata 60te XX wieku z minimalną modyfikacją

BT 20: bardzo trudna

  • długość trasy – 20 km (w linii prostej między punktami)
  • punktów kontrolnych – 20
  • kolejność potwierdzeń: dowolna
  • skala – 1:25 000
  • limit czasu – 420 minut + 90 minut limitu spóźnień
  • mapa czarno-biała
  • aktualność map – lata 60te XX wieku z pewną modyfikacją

MT 12 nocna: mało trudna

  • długość trasy – 12 km (w linii prostej między punktami)
  • punktów kontrolnych – 15
  • kolejność potwierdzeń: dowolna
  • skala – 1:25 000
  • limit czasu – 360 minut + 90 minut limitu spóźnień
  • MOS – 250 metrów
  • kolorowa mapa
  • aktualność map – lata 60te XX wieku

 

UWAGA!!!  na trasach rowerowych o kolejności na mecie decydują:

  1. suma punktów wagowych uzyskanych na trasie przez uczestnika za potwierdzenie PK,
  2. ilość potwierdzonych PK,
  3. czas przybycia uczestnika na metę.

 

R30: rowerowa

  • długość trasy – 30 km (mierzona wzdłuż najkrótszych odcinków liniowych)
  • PK punktów kontrolnych – 8
  • PW punktów wagowych – 11 (PW od 1 do 2)
  • kolejność potwierdzeń scorelauf
  • skala – 1:50 000
  • limit czasu – 5 godzin , każda minuta spóźnienia to strata 1 PW
  • mapa kolorowa dostępne koszulki na życzenie
  • oczywiście brak punktów stowarzyszonych
  • lampiony przestrzenne 30×30 na stojaku lub wiszące z perforatorem
  • karta startowa zalaminowana
  • aktualność map – lata 60te XX wieku

R60: rowerowa

  • długość trasy – 60 km (mierzona wzdłuż najkrótszych odcinków liniowych)
  • PK punktów kontrolnych – 12
  • PW punktów wagowych – 20 (PW od 1 do 3)
  • kolejność potwierdzeń scorelauf
  • skala – 1:50 000
  • limit czasu – 6 godzin , każda minuta spóźnienia to strata 1 PW
  • zamknięcie mety godz. 16.15
  • mapa kolorowa dostępne koszulki na życzenie
  • oczywiście brak punktów stowarzyszonych
  • lampiony przestrzenne 30×30 na stojaku lub wiszące z perforatorem
  • karta startowa zalaminowana
  • aktualność map – lata 60te XX wieku

R100: rowerowa

  • długość trasy – 100 km (mierzona wzdłuż najkrótszych odcinków liniowych)
  • PK punktów kontrolnych – 21
  • PW punktów wagowych – 47 (PW od 1 do 3)
  • kolejność potwierdzeń scorelauf
  • skala – 1:50 000
  • limit czasu – 8 godzin , każda minuta spóźnienia to strata 1 PW
  • zamknięcie mety godz. 17.15
  • mapa kolorowa dostępne koszulki na życzenie
  • oczywiście brak punktów stowarzyszonych
  • lampiony przestrzenne 30×30 na stojaku lub wiszące z perforatorem
  • karta startowa zalaminowana
  • aktualność map – lata 60te XX wieku